czwartek, 20 kwietnia 2017

Brudny róż z piegami :)

Zakochałam się w tym kolorze :) mogłabym nosić go codziennie, nigdy mi się chyba nie znudzi :) Jest piękny, delikatny, dziewczęcy i neutralny, pasuje do każdej stylizacji.



 Paznokcie są bardzo proste do wykonania, wykorzystałam:


- baza cosmetic zone,
- na wszystkie paznokcie oprócz serdecznego lakier hybrydowy sexy mix nr 1325 (dostępny na aliexpress),
- na paznokciu serdecznym jest kolor który powstał z połączenia sexy mix 1325 i białego koloru 003 z cosmetic zone,
- top no wipe z SaviLand (aliexpress)
- na paznokciu serdecznym użyłam piegi, które dostałam jako gratis przy zamawianiu pyłków z aliexpress.

Co robiłam po kolei?
1. Przygotowanie paznokci.
2. Nałożenie bazy.
3. Pomalowanie 2 warstwami lakieru sexy mix wszystkich paznokci oprócz serdecznego.
4. Pomalowanie paznokcia serdecznego lakierem który powstał ze zmieszania różu z bielą.
5. Przyklejenie piegów na warstwę dyspersyjną koloru.
6. Top na koniec, na palcu serdecznym mam 2 warstwy topu.


Paznokcie w trakcie malowania, ten kolor jest tak piękny, że bez żadnych dodatków prezentuje się bardzo ładnie :)
A poniżej zdjęcia gotowej stylizacji w świetle dziennym i sztucznym :)




Cały czas szukam polskiego odpowiednika tego koloru, gdyż z tych chińskich nie do końca jestem zadowolona, ale o tym będzie osobny wpis. Dajcie znać czy Wam się podoba takie połączenie i zapraszam do obserwacji bloga ;)


2 komentarze:

  1. Pięknie i starannie zrobione paznokcie. Kolory są prześliczne, uwielbiam oba róże, zawsze się ładnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń