piątek, 11 sierpnia 2017

Neonowy zawrót głowy + ręcznie malowany pejzażyk !

Pokochałam neony od pierwszego malowania !

Jakiś czas temu pisałam recenzję neonowych pigmentów z aliexpress: Link, po ich przetestowaniu powędrowały do szuflady i czekały na lato :) Kiedy zrobiło się odrobinę bardziej ciepło i o niczym innym nie marzyłam jak o urlopie zabrałam się za neonowe mani, a oto efekt:


Kolor wyszedł mega !!! Zakochałam się na zabój <3 Najlepsze jest to, że zmieniał się w zależności od światła. W świetle dziennym, w pomieszczeniu - piękny głęboki róż, który w świetle sztucznym i w słońcu zamieniał się w neonowy !!! 



Wakacje zawsze kojarzą mi się z Grecją, więc nie mogło zabraknąć greckiego akcentu :) Na palcu serdecznym ręcznie namalowałam pejzaż, który kojarzy mi się z greckimi klimatami :) O tym jak go namalowałam pewnie powstanie osobny wpis, tylko wspomnę że używałam do tego farbek akrylowych dostępnych w każdym sklepie plastycznym :) Malarz ze mnie żaden ale efekt końcowy nawet mi się podoba.


Cały mani zajął mi sporo czasu, ale satysfakcja była wielka jak każdy pytał gdzie kupiłam taką naklejkę ;) i znajomi nie mogli uwierzyć że to ręcznie malowany obrazek :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz