poniedziałek, 20 lutego 2017

Pyłki Holograficzne - Recenzja

Coś dla miłośniczek błyskotek i nie tylko !! :)




Zapłaciłam: 26.98$ za 24 kolory każdy po 10 g
Kupiłam je na aliexpress: link tutaj

Pyłki przeznaczone są do dekoracji paznokci oraz innych akcesorii np. ubrań, prezentów, kartek upominkowych itp. Ja oczywiście zamówiłam je z myślą o paznokciach :)

Dodatkowo zamówiłam jeszcze przezroczyste pojemniczki, aby wygodniej mi się z nich korzystało:)

Cały zestaw 24 kolorów pyłków holo w słoiczkach prezentuje się imponująco ;)



Na aukcji można również zamówić większe ilości pyłków np. 24 kolory po 20 i 50 g, gdyby ktoś miał dużą liczbę koleżanek, można zamówić i się podzielić :) Z mojego zamówienia wyszło 5 kompletów po 2 gramy, jeden komplet zachowałam dla siebie, reszta rozeszła się po Polsce ;)

Pyłek jest drobny, wg informacji na aukcji ma średnicę 0.1 mm. Można wcierać go w warstwę dyspersyjną, jak syrenkę, bądź posypać na nieutwardzony kolor żeby otrzymać efekt szronu.





Pyłki przepięknie wyglądają zarówno pokryte topem jak i w wersji "szronowej". Ja zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia <3 Kilka kolorów wytestowałam od razu na wzorniku :)

Pyłek wtarty w warstwę dyspersyjną i pokryty topem:



Pyłek posypany na mokry kolor i utwardzony (efekt szronu):



Podsumowując pyłki te, to najłatwiejszy sposób na wzbogacenie i ożywienie naszego manicure, jest łatwy w aplikacji i daje wiele możliwości. Pod pyłek najlepiej dać 1 warstwę zbliżonego koloru ale nie trzeba. Pyłek może być aplikowany również na samą bazę :) Pyłek jest bardzo wydajny i z racji tego, że jest aż w 24 kolorach wystarczy mi na baaaardzo długo :)

Polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz