poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Pigmenty neonowe recenzja

Lato coraz bliżej więc czas zainwestować się w neony !!!

Dzisiaj przedstawię Wam neonowe pigmenty, z których można wyczarować prawdziwe cuda :)





Pigmenty zamówiłam oczywiście na aliexpress: link
Kolory jakie wybrałam to w kolejności jak na zdjęciu: 2, 4, 10, 1, 13, 3, 6, 11, 8, 7


Pigmenty przyszły w plastikowych woreczkach spakowane po 10 g każdy. Ja przesypałam je do małych pojemniczków (wyszło 5 kompletów). Oczywiście jeden komplet zachowałam dla siebie, a reszta poszła w świat ;)
Na aliexpress znajdziecie również wiele innych aukcji z tymi pigmentami np. w mniejszej ilości i już gotowe w słoiczkach link.

Pigmenty rewelacyjnie kryją, zwłaszcza nr: 1, 7 i 8. Mają też wiele zastosowań m.in.:
-można je nakładać na warstwę dyspersyjną białego koloru bądź topu aby uzyskać jednolity kolor,
-możemy nimi robić w bardzo łatwy sposób ombre,
-możemy mieszać pigmenty z lakierami, uzyskując nowe kolory,
-możemy robić nimi przepiękne zdobienia.

Kolory są piękne, żywe i idealne na lato, na pewno za niedługo pokażę Wam stylizację z wykorzystaniem tych pigmentów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz